שיחת טלפון אל דואר ישראל בכל נושא

התקשרו אל דואר ישראל, בכל קושיה, בעיה או מחשבה:

ניתן לפנות אל דואר ישראל בטלפון במגוון נושאים, ביניהם:

  • מעקב אחר משלוחים: ניתן לקבל מידע על מיקום משלוח, תאריך משוער להגעה וסטטוס המשלוח.
  • תלונות: ניתן להגיש תלונה על איכות השירות, איחור בהגעת משלוח, אובדן או גניבה של דואר וכדומה.
  • שאלות כלליות: ניתן לקבל מידע על שירותי דואר ישראל, תעריפים, מיקום סניפים, שעות פעילות ועוד.
  • הזמנת תור: ניתן להזמין תור מראש לקבלת שירות בסניף דואר ישראל.
  • שירותים נוספים: ניתן לקבל מידע על שירותים נוספים של דואר ישראל, כגון שירותי דואר אקספרס, שליחת חבילות לחו"ל, שירות "מכתבי זיכרון" ועוד.

חשוב לציין:

  • מוקד השירות הטלפוני לא תמיד זמין וכדאי להתעדכן בשעות הפעילות המדוייקות.
  • ייתכן שתצטרכו להמתין זמן רב על הקו, במיוחד בשעות העומס.
  • ניתן לקבל מענה מהיר יותר לפניות רבות באתר דואר ישראל או באפליקציה.