קביעת תור בטלפון

רוצים להזמין תור לדואר בשיחת טלפון? הגעתם ליעד!

שיחת טלפון עבור הזמנת תורים לדואר - דברים שכדאי לדעת לפני שמתקשרים

  • שירות "תור בקליק" זמין: ניתן להזמין תור מראש באתר דואר ישראל או זימון תורים באפליקציה, ללא צורך בהתקשרות. כך תחסכו זמן המתנה בתור.
  • המוקד הטלפוני זמין: ניתן להזמין תור גם דרך המוקד הטלפוני, אך ייתכן שתצטרכו להמתין זמן רב יותר.
  • שעות פעילות המוקד: ימים א'-ה' בין השעות 08:00-18:00, וימי ו' בין השעות 08:00-13:00.
  • פרטים נדרשים: בעת ההזמנה, תתבקשו לספק את מספר תעודת הזהות שלכם, את שם הסניף שבו תרצו לקבל שירות ואת השירות המבוקש.
  • אפשרות לביטול תור: ניתן לבטל תור שהוזמן מראש דרך האתר, האפליקציה או המוקד הטלפוני.
  • קראו: מעקב משלוחים בדואר ישראל, מעקב משלוחים דרך שיחת טלפון >>

טיפים נוספים:

  • הזמינו תור מוקדם ככל האפשר: ככל שתזמינו תור מוקדם יותר, כך תקבלו תור מוקדם יותר. קראו גם על איתור מיקוד בדואר >>
  • שימו לב לשעות העומס: ייתכן שתצטרכו להמתין זמן רב יותר בתור בשעות העומס, כמו ימי ראשון בבוקר או סוף חודש.
  • הביאו אתכם תעודת זהות: תתבקשו להציג תעודת זהות בעת קבלת השירות.
  • היו סבלניים: ייתכן שתצטרכו להמתין מספר דקות עד שתקבלו שירות, גם אם הזמנתם תור מראש.
  • קראו אודות האתר.

תפריט נגישות